Polityka zwrotu kosztów

Stosujemy 30-dniową gwarancję zwrotu, co oznacza, że masz 30 dni od otrzymania towaru na żądanie zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, towary muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nienoszone lub nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.

Aby rozpocząć proces zwrotu, możesz skontaktować się z nami pod adresem: hello@kalinia.pl. Należy pamiętać, że zwroty muszą być wysyłane na następujący adres: 26 Rte de Saillen, 1991 Salins, Szwajcaria.

Jeśli Twoja prośba o zwrot zostanie zaakceptowana, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a także instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Towar odesłany bez wcześniejszego żądania zwrotu nie zostanie przyjęty.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami pod adresem hello@kalinia.pl.

Uszkodzenia i problemy

Po otrzymaniu zamówienia prosimy o jego sprawdzenie i natychmiastowy kontakt, jeśli towar jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy towar, abyśmy mogli ocenić i naprawić problem.

Wyjątki / przedmioty nie podlegające zwrotowi

Niektóre rodzaje towarów nie mogą być zwrócone, na przykład towary łatwo psujące się (takie jak żywność, kwiaty lub rośliny), produkty na zamówienie (takie jak specjalne zamówienia lub produkty spersonalizowane) i artykuły do pielęgnacji osobistej (takie jak produkty kosmetyczne). Nie przyjmujemy również próśb o zwrot materiałów niebezpiecznych, płynów łatwopalnych lub gazów. Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące konkretnego przedmiotu, skontaktuj się z nami.

Niestety, nie przyjmujemy wniosków o zwrot artykułów z wyprzedaży lub kart podarunkowych.

Wymiana przedmiotów

Najszybszym sposobem na zapewnienie sobie tego, co chcesz, jest zwrócenie posiadanego towaru i dokonanie osobnego zakupu nowego towaru po otrzymaniu zwrotu.

Unia Europejska 14-dniowy okres odstąpienia od umowy

Niezależnie od powyższego, jeśli towary są wysyłane do Unii Europejskiej, masz prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni, z jakiegokolwiek powodu i bez podawania przyczyny. Jak stwierdzono powyżej, Twoje towary muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nienoszone lub nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.

Polityka zwrotu pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych towarów, poinformujemy Cię, czy Twoja prośba o zwrot pieniędzy została zatwierdzona. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany, Twoje pieniądze zostaną automatycznie zwrócone na Twoją oryginalną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu pieniędzy przez Twój bank lub operatora karty kredytowej może również potrwać.
Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, prosimy o kontakt na adres hello@kalinia.pl.