Najczęściej zadawane pytania
W związku z sukcesem naszej promocji otrzymaliśmy bardzo dużą ilość zamówień, co może wpłynąć na pewne opóźnienia w realizacji i dostawie Twojego zamówienia.
Zauważyliśmy również, że od połowy sierpnia czasy dostaw u naszych przewoźników są nieco dłuższe niż zwykle, ze względu na różne wydarzenia na świecie.
Przepraszamy za to nietypowe opóźnienia, nasz zespół ciężko pracuje, aby dostarczyć Ci ajlepsze usługi!
Ile wynoszą koszty wysyłki?
Zapewniamy 100% DARMOWĄ wysyłkę, która zawiera numer przesyłki. Powinieneś otrzymać swoje zamówienie w ciągu 5-14 dni roboczych. Prosimy o zaczekanie co najmniej 5-14 dni roboczych przed skontaktowaniem się z nami, ponieważ mogą wystąpić niewielkie opóźnienia ze względu na obecną sytuację. Zapewniamy bezpłatną wysyłkę jako część naszego stałego zaangażowania w zapewnienie najlepszej obsługi klienta i zapewnienie 100% satysfakcji z każdego zamówienia złożonego w naszym sklepie.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Możesz sprawdzić status swojego zamówienia wysyłając do nas e-mail na adres hello@kanilia.com. Po 3-5 dniach od złożenia zamówienia w naszym sklepie, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia. W przypadku, gdy nie otrzymasz wiadomości e-mail zawierającej te informacje, prosimy o wysłanie do nas kolejnego e-maila na adres hello@kanilia.com i podanie w nim numeru zamówienia, abyśmy mogli szybko udzielić Ci pomocy.
Jak długo trwa dostawa?
Obecnie zapewniamy 100% DARMOWĄ wysyłkę z numerem przesyłki. Otrzymasz e-mail z numerem przesyłki. Po wysłaniu przedmiotu, zamówienie powinno dotrzeć w ciągu 5-14 dni roboczych. Prosimy o zaczekanie co najmniej 5-14 dni roboczych przed skontaktowaniem się z nami, ponieważ z powodu obecnej sytuacji, mogą wystąpić niewielkie opóźnienia. Jeśli zamówienie nie dotarło w wyznaczonym czasie, prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem hello@kanilia.com, abyśmy mogli dalej Ci pomóc.
Jaka jest wasza polityka zwrotów?
Pełen zwrot pieniędzy lub wymiana zostaną przyznane za przedmioty, które nie zostały otrzymane lub zagubione w transporcie. Zwrotów można również dokonywać w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Błędy popełnione przez klientów podczas podawania informacji o wysyłce i szczegółów dotyczących rozmiaru w ich zamówieniu, które skutkują niedostarczeniem paczki lub złym rozmiarem, nie są uwzględniane przy zwrocie pieniędzy. Aby uzyskać więcej informacji na temat kwalifikowalności i wyjątków od polityki zwrotu kosztów zamówienia, prosimy o zapoznanie się z naszą sekcją dotyczącą zwrotu kosztów. (Polityka ta nie obejmuje błędów popełnionych przez klientów podczas podawania szczegółów wysyłki w ich zamówieniu lub nieodebranych przesyłek).
Dotarł do mnie tylko jeden z dwóch zakupionych produktów
Proszę poczekać jeszcze kilka dni, aż dotrze do Ciebie drugie zamówienie. Czasami wysyłamy zamówienia dla jednego klienta osobno. Wynika to z dostępności produktów oraz innych czynników związanych z zaopatrzeniem, magazynem i procesem przetwarzania. Aby uzyskać dalszą pomoc, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem hello@kanilia.com. W wiadomości e-mail należy podać numer zamówienia, abyśmy mogli szybko udzielić Ci pomocy.
Czy dostarczacie produkty za granicę?
Tak, dostarczamy. Firma Kanilia z powodzeniem realizuje i wysyła codziennie zamówienia do klientów z całego świata, ponieważ większość naszych klientów patronackich znajduje się na całym świecie.
Złożyłem ostatnio zamówienie z wieloma przedmiotami; czy mogę je połączyć w jedną paczkę?
Ponieważ mamy różne magazyny do dystrybucji zamówień, każda pozycja jest zależna od dostępności. Czasami nie mamy dostępnych produktów w jednym miejscu, więc mogą one zostać wysłane osobno. Jednak nadal otrzymasz swoje zamówienia, tylko może nie w tym samym czasie.
Metody płatności?
Obecnie akceptujemy karty kredytowe i Payapal. Zapewniamy, że dla zamówień międzynarodowych podamy numer przesyłki, aby zapewnić dostawę.
Wprowadziłem zły adres wysyłki i/lub wybrałem zły rozmiar. Czy mogę to zmienić?
Prosimy o natychmiastowy kontakt mailowy na adres hello@kanilia.com podając numer zamówienia, abyśmy mogli Ci szybko pomóc. Sprawdzimy Twoje zamówienie w naszym systemie i jeśli nie zostało jeszcze przetworzone, nadal możemy dokonać zmian.
Nieprawidłowy adres wysyłki: Konieczne jest, abyś skontaktował się z nami natychmiast. Każde zamówienie przetwarzamy i wysyłamy niemal natychmiast, więc jeśli Twoje zamówienie/ zamówienia zostały już wysłane, nie będziemy w stanie spełnić Twojej prośby.
Niewłaściwy rozmiar/kolor/model: Biorąc pod uwagę, że przedmiot został już wysłany, nie możemy skorygować zamówienia. Po otrzymaniu produktu, prosimy o wysłanie do nas e-maila na adres hello@kanilia.com z informacją, że go otrzymałeś. Pozwolimy Ci wysłać go z powrotem do nas, abyśmy mogli wymienić go na właściwy przedmiot, który chcesz. Proszę pamiętać, że koszty wysyłki ponosi odbiorca.
Aby kwalifikować się do zwrotu/wymiany: Przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
Jak bezpieczne są moje dane osobowe?
Kanilia ceni i chroni Twoje dane tak samo jak ceni własną markę i firmę. Twoje dane będą przechowywane w naszej bazie danych wyłącznie w celach referencyjnych i nie będą przekazywane nikomu ani niczemu, co nie jest związane z naszym sklepem. Nasza strona korzysta z najlepszego certyfikatu SSL, który jest wymagany przy wszystkich płatnościach online, więc będziesz miał pewność, że Twój zakup jest bezpieczny i pewny.